Friday, February 19, 2010

back to school during CNY at The Library

Last few days was quiet boring for me, damn sien leh cause parents went to Ipoh, then onyl left 2 cars which both of my brothers using...even meals I also gotta depends on them to buy from outside, then I gotta stay at home to take care of everything.

So this is the night where I gotta spread my sienness and bring back all the fun~~~at the Library with our 'school uniform' on...weee~~

When we reached the car park, they were already heating up themselves by taking some pics there

























then we headed to The Library. But before we went there, we went to Mc.D to makan first. Kinda awkward thou to walk around the shopping center by wearing like that..ishhh
At last we reached there! well its ok to be stare by others that we wore what we wore, cause most of us who came that day really wore their uniform! good













Then all of us have to pass through this test to drink





















she must be a smart student cause she seems so confident with the smile on her face!
















can u read what's she's thinking?

























this wan sure always ponteng class wan la












But I dont care, cause I dont drink... :p























haha, no la...actually they just wanted us to fill in the survey for them.

cam whore time again

cute























sexy






















fake sexy....ahahaha..damn hao la u HUI WEN but I LIKE













innocent...thats why I dont drink..wuahaha


















siu di di wanna act cool...but I like the composition of this pic..hehe


then here comes couples pics...






















aww...so sweet














































both of us wanna pose fake sexy again...weee~~





















then we bored taking pics with each other...so we take with each otherssss



















































































ok.. here come another student...she's fashionably late...

























on the phone somemore..haha..nvm loh...coz she has it all - its emeryn!


but she macam 'sexytary' than a student la.haha

























see...he cannot tahan d wat :p hahaha



























I wonder why siu di di like to act cool

almost the ending session for the event, some of them already get 'red'






































just see her hand and her face
























but my face will not be red la cause I dont drink..see the differences between us..haha



















showing off theirs' dimples

more picss














































































































the happiest moments for me on that night were meeting up with my old friends that I didnt meet for sooooooooooo long












































they all are soooooooo model like and pretty! I told my friend in blue ( primary school mate) that I was so envy of this girl with a nice height and body! jealousnyaaa...I feel so pai seh when standing beside her
















its group photos time~~ cause we're heading to The Sanctuary!!!













































Sanctuary here we come!!!

when we reached its tik tok! we were all heated up d...love sanctuary musics! its awesome

























































act sexy again...cute la...haha


























































no 'mak kai' la...two act sexy two did not do that

















went to banana leaf yam cha after that













she 'peh' d although she didnt drink much...haha..shoooww cute



anyway...thanks all for making it a great night!! weee~~~~~~~~~~~~

4 comments:

Anonymous said...

omigosh i saw u there voon.

vOon said...

then u oso gotta let me know who r u ge ma...if u put anonymous i dunno wan woh..hahaha

Anonymous said...

i luv you voon~

vOon said...

...
siapa u again