Friday, September 25, 2009

好累,为什么这人生道路必须走的那么累。但,我还是会走下去,因为没有选择。

醒了!真的醒了。常像个小孩那样,希望,渴望被人爱,但原来要别人爱,比爱自己更难。

因为只有自己最了解自己。人都是自私的,都只会帮自己说话。要全世界的人都赞同自己说的话,我也不例外。但你赞不赞同,我真的不介意,因为我认命。

借口?不是借口,难道我该反驳吗?有用吗?除非你有办法去走我走过的路。并么有什么大不了的人生,但至少拿可以让你知道,我到底是怎样的一个人,我到底是什么心态。因为我一直都相信,每个人都不一样,因为每个人都有着不同的背景。


Tired, of walking this path, but I will, cause I have to.

I’m awake, totally awake. Though to live like a kid, hope and desperate that people can love me. But wanted someone to love us, it’s harder than we love ourselves.

Only we understand ourselves. Everyone are selfish, only talk for ourselves. Including me, that we hope the whole world can agree on what we said. But do I really care that you don’t agree? No, cause I don’t care.

That’s not excuses because it’s useless to debate or defend. Only if you know what I have been through. Nothing much about it, but at least you knows who and what I am. And I always believe, what makes you you.

No comments: