Thursday, December 18, 2008

散漫的在雨里 P.S How are you

现在好想抽根烟,好郁闷。

回想起一直以来的恋情,觉得自己好失败。付出的那么多,爱的那么多,却得来一句‘你是可以找到比我更好的男朋友的’。也许这都是男生分手的借口吧。但也该谢谢他们,因为他们不说出口,我也都只会继续过也许我不会幸福的生活。也要感谢他们,让我知道,其实爱自己是多么的重要,我还在学习着。

但很不辛的,为什么总是要我已放开了你的时刻,你又来捣乱我的生活呢?我不会感激你们因为你们把我当作是你们曾经或常开的一辆普普通通的车。没什么特别,但就只是在你需要我载你去目的地时候,我能做到,但当你有了别的新车或你爱的跑车时,我被忽略了。你没把我卖出去,当作后备,万一那辆爱车不能用了,被偷了,拿去修,你好不舍得,好伤心,好想念那辆车,还有我在。虽然对你来说是没什么。是的,我就是那么的不特别,那么的不被保护,那么的不被关心,那么的太多了,只能一直的“那么”着,但,我还是会在。。。这里。我说,没关系。

保护你,让你到达目的地,让你安全的等到它回来为此。它回来了,或你有了另一个能代替它的,你好高兴,很关心它。虽然你已忘了我,迅速的飞到它那里,但我还是很开心,因为它能让你更开心的到达目的地。我漏气了,但,也笑了。

原来被祝福的爱情可以是那么的温馨。原来单身也是一种肯定。原来,我的生活有那么多伤心。但。。。我还是会问你一句:“你好吗?”

Wanna smoke now, feel so down.

Whenever I think about my past relationships, I will said I'm such a failure. I give so much, I loved so much, what I get is "you can find someone better than me". Maybe that just an excuse for a guy to say break up. But I should thanks them, because if thay are not the one who said so, I would have going thru a unhappiness life. Also thanks them that taught me it is so important to love myself, and I am still learning.

Unfortunately, whenever I am letting you go, you wouldnt. I will not thank you because you guys just treat me as an ordinary supernormal car that you often drive. Nothing special, just that I will reach your destination when you need me. When you have another new or 'special' car, I'm being ignore by you. You didnt sell me out because to be in case. Just in case, your new car cant use, bring to fix or being steal; you are so sad, you miss it, but I am here. Although it is nothing for hou. Yea, I am the normal one, I am the not being protected one, I am the not being take care of one, there's too many reasons and I only can complain about it. But...I am still here. I will say, dont worry, I am here.

Protect you, make sure you reach you destination safely, make sure you are safety until it is back. It is back, or you have 'someone' else, you are so happy, so take care of it. Yes, you forget about me and run to it, but I am still happy, cause other than reaching you destination, it does makes you more happy compare to me. I am sad, but I smiled.

Relationships that being wish by others are beautiful. Single can be proud to be. Now I know, I have so much unhappiness in me. But...I still will ask you:' How are you?'

1 comment:

Anonymous said...

i'm fine.. :)